Trening EMS – skuteczny sposób na wysportowaną sylwetkę?

0
111
Trening EMS

Trening EMS to innowacyjna metoda treningowa, która pobudza mięśnie do pracy poprzez elektrostymulację. System ten od lat stosowany jest w fizjoterapii. Dziś coraz częściej wykorzystuje się go w sporcie. Trening prowadzony przez doświadczonego trenera pozwala osiągnąć znakomite rezultaty w modelowaniu sylwetki, budowie masy mięśniowej czy poprawie wydolności. Przyjrzyjmy się bliżej tej stosunkowo nowej metodzie treningowej. 

Czym jest i jak działa trening EMS?

Metoda treningowa EMS łączy klasyczną aktywność fizyczną z elektryczną stymulacją mięśni. Na ciało osoby trenującej aplikuje się specjalne elektrody, przez które przebiega impuls elektryczny. Elektrody zwykle umieszczone są w specjalnym kombinezonie, który nie krępuje ruchów w trakcie wykonywania ćwiczeń. Impulsy elektryczne masują” nasze mięśnie, a tym samym pobudzają organizm do większego wysiłku. 

Metoda treningowa EMS przeznaczona jest zarówno dla osób wytrenowanych, jak i dla tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną. 

Jakie korzyści daje trening EMS?

Trening EMS to bezpieczeństwo, skuteczność i najwyższa efektywność! Może być skuteczną metodą kształtowania sylwetki. Impulsy elektryczne, przechodząc przez tkankę skórną, wpływają na jej uelastycznienie i ujędrnienie. Trening EMS (przy zachowaniu odpowiedniej diety) pomaga zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej czy zbudować masę mięśniową. Elektrostymulacja mięśni ma ogromny wpływ na kształtowanie poszczególnych zdolności motorycznych. Trening angażuje nawet 90% włókien mięśniowych równocześnie, co sprawia, że organizm pracuje wydajniej i intensywniej. Impulsy docierają nawet do głęboko położonych włókien, wzmacniają je i masują. 

Trening EMS to również skuteczny sposób walki z dolegliwościami bólowymi mięśni.

Czy trening EMS to sposób na ładnie wyrzeźbione mięśnie brzucha?

Płaski brzuch to marzenie niejednej osoby. Niestety to właśnie w tym miejscu u wielu ludzi gromadzi się nadmiar tkanki tłuszczowej, którą ciężko zgubić. 

Kluczem do ładnego, wysportowanego brzucha jest połączenie odpowiedniej diety z aktywnością fizyczną. Żeby mięśnie brzucha stały się widoczne, najpierw trzeba pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Niezbędny jest do tego deficyt kaloryczny. Można wygenerować go, zmniejszając spożycie kalorii lub włączając dodatkową aktywność. Dieta powinna być pełnowartościowa, różnorodna i odpowiednio zbilansowana. Nie może zabraknąć w niej warzyw i owoców, pełnoziarnistych produktów zbożowych, ryb, orzechów, dobrej jakości nabiału, jaj. 

Czy trening EMS może być pomocny w kształtowaniu mięśni brzucha? Jak najbardziej! Stymulacja mięśni to doskonałe uzupełnienie zdrowej diety. Jedna sesja treningowa może spalać nawet 500 kcal, co znacznie przyspiesza likwidację nadmiaru tkanki tłuszczowej, która uzbierała się w okolicy brzucha. Metoda EMS pobudza mięśnie do pracy i rzeźbi je. 

Trening EMS powinien przebiegać pod okiem doświadczonego trenera personalnego. Specjalista dopasuje trening do kondycji, umiejętności i celu podopiecznego. Ponadto będzie czuwał nad prawidłową techniką ćwiczeń. Na sesję treningową można wybrać się do jednego ze studiów treningowych Impulse Training. Firma MEON EMS zapewnia nowoczesne sale treningowe wyposażone w sprzęt fitness najwyższej klasy, asystę wykwalifikowanego trenera podczas ćwiczeń, cykliczny monitoring postępów treningowych oraz kompleksową opiekę dietetyczną.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ